Veel gestelde vragen
Is Makri Meubelen toegankelijk voor rolstoelen?
We denken aan anderen: onze meubelzaak is gemakkelijk bereikbaar via de grote verbindingswegen en is toegankelijk voor rolstoelen en / of kinderwagens.
Kan ik bij Makri Meubelen (interieur)advies krijgen?
Waarom niet? Onze interieurspecialisten staan altijd voor u klaar om u gratis advies te verlenen en u onderhoudstips voor uw meubelen mee te geven. Of om u te inspireren. Vergeet dus zeker niet de afmetingen van uw woning mee te nemen.
Ik heb mijn meubel ergens goedkoper gezien. Krijg ik het verschil terugbetaald?
We garanderen de laagste prijzen. Maar mocht u elders een product toch goedkoper geprijsd zien staan, betalen we u het verschil zeker terug. Dat geldt voor identieke artikelen aan dezelfde leverings-, installatie- en servicevoorwaarden binnen een straal van 30 km. De garantie geldt niet voor toonzaalmodellen, liquidaties, solden en artikelen die te koop worden aangeboden op veiling- en opbodsites. Deze laagste prijsgarantie is geldig tot 14 dagen na aankoop, mits het voorleggen van een schriftelijk bewijs.
Heeft Makri Meubelen ook meeneemmeubelen?
Een deel van ons assortiment hebben we steeds in voorraad en kunt u meenemen. Die pakketten zijn veelal voorzien van duidelijke montage-instructies. Vraag meer info bij onze interieurspecialisten.
Waar kan ik mijn auto kwijt?
We hebben een ruime gratis parking voorzien, zodat al onze klanten zeker een plaatsje kunnen vinden.
Kan ik mijn kinderen meenemen naar Makri Meubelen?
Natuurlijk. Speciaal voor uw kinderen hebben we een kinderhoekje voorzien in onze authentieke cafetaria. Zo kunt u zorgeloos gaan shoppen terwijl uw kinderen lekker spelen. En nadien kunt u altijd genieten van een verfrissend drankje in onze cafetaria.
Kunnen meeneemmeubelen ook geleverd worden?
Mocht u het pakket niet zelf thuiskrijgen, kunt u het - tegen een supplement - ook aan huis laten leveren. Vraag meer info bij onze interieurspecialisten.
Mijn meubel is beschadigd (tijdens de levering). Wat nu?
Liep er tijdens de levering iets mis of merkt u achteraf dat uw meubel beschadigd is? Contacteer gerust onze dienst na verkoop. Voor deze dienst en verdere vragen zijn we graag telefonisch of via mail (info@makri.be) bereikbaar.
Onze werkwijze: Leg het probleem gedetailleerd uit. Vermeld uw bestelbonnummer en mail enkele foto’s van het beschadigde meubel door naar info@makri.be.
We werken samen met 2 diensten om u de beste service te verlenen:
Oranje services: voor alles wat met het onderhoud van uw meubelen te maken heeft.
Een onafhankelijke hersteldienst die bij u ter plaatse komt. Ook buiten de garantieperiode kunt u tegen betaling op deze dienst rekenen (POS: www.polsterservice.de).
Voor wat kan ik bij Makri Meubelen terecht?
Voor alles wat met sfeervol wonen te maken heeft, kunt u bij Makri Meubelen terecht. Zo bieden we u een totaalaanbod tegen de laagste prijzen. Kom bij ons inspiratie opdoen voor woonkamers, eetkamers, slaapkamers, kinderkamers en alle bijpassende meubelen. Ook stijlvolle decoratie en knappe tapijten kunt u bij ons vinden. Geniet bij Makri Meubelen van een totale woonbeleving!
Kunnen mijn meubelen gratis geleverd en / of gemonteerd worden?
Bij Makri Meubelen kunt u rekenen op een gratis levering binnen een straal van 30 kilometer rond Ronse en voor een minimum bedrag van € 1.750 B.T.W. inclusief. Ook een montage door onze vakmensen is mogelijk tegen vergoeding. Reken bij Makri Meubelen op een snelle levering, met 3 vrachtwagens die onze klanten dagelijks bedienen. Meer info bij onze interieurspecialisten.